925 geeft winstwaarschuwing (VIDEO)

Zes maanden na de start dreigt 925 winst te maken. Omdat we geloven in maatschappelijk verantwoord ondernemen is het hoog tijd om te investeren in duurzame groei. Logische eerste stappen zijn dan uiteraard een eigen raceteam, een stukje kunst, knappe IT-spullen en lekkere zorg voor de inwendige mens.

Even open kimono tussen ons: internetbedrijven horen natuurlijk geen winst te maken. Het is up or out. Doorgroeien kan alleen als je genoeg investeert. Want met geld, maak je geld en wie dat niet snapt begrijpt ook niet dat als je niet kunt delen, je ook niet kunt vermenigvuldigen. Neem een Google, die jongens begrijpen het. Investeren per jaar ruim een miljard in servers voor een stabiele IT-infrastructuur. En wij bij 925 hebben niet voor niets het cijfer 2 uit Web 2.0 midden in onze bedrijfsnaam staan.

Uiteraard doen we dit geheel volgens het collaborative innovation model met een select aantal business partners:
E-Mark, e-marketing voor de pros die e-business serieus nemen.
Lensvelt, voor een eigenzinnig kantoor dat staat als een huis.
Maison de Bonneterie, al meer dan 100 jaar een begrip in kwaliteit en stijl.
True, network for networks, specialist in hosting en co-location.

De mensen van True en van E-Mark helpen ons bij het realiseren van een compleet e-business model rondom onze merkstrategie. Lensvelt zorgt dat we er op de zaak netjes bij zitten en Maison de Bonneterie garandeert een stijlvolle verschijning van onze presentatoren. Crowdsourcers als we zijn bij 925, vragen we hieronder uw mening over ons toekomstperspectief na het kijken naar bovenstaande reportage. Andere scenario's kunt u achterlaten in de reactiepanelen.

Wij van 925 wensen u en uw collega's op de zaak en natuurlijk het vrouwtje en de kleine thuis, alle geluk, gezondheid en zwarte cijfers voor 2009. Met speciale dank aan de lieftallige en kunstzinnige Anna-Sophia van Zweden, Otazu, het Rijksmuseum en alle medewerkers van restaurant de Librije.