Eindelijk. Iemand wil weer geld verdienen aan Sotsji

Want wie maakt zich nu nou nog steeds druk om, noem 'ns wat; mensenrechten? P&G gaat de winterspelen weer gewoon ouderwetsch commercieel uitbuiten.

U kent ze van scheermesjes, douchegel, luiers en meer producten waar u in meerdere of mindere maten trots op bent dat u ze gebruikt(e). Procter & Gamble. Soort Unilever zonder pindakaas. 

Tranentrekker
P&G pakt de Russen waar ze het voelen. Bij hun moeders. Bij de zomerspelen van 2012 te London maakte Procter & Gamble al een tranentrekkende commercial over kinders. Die gaan nog de rest van hun leven hun haren wassen met iets van Procter & Gamble en zijn daarom best interessant - en nog inspirerend ook - om in een reclamespotje te gebruiken. 

Zonder in vooroordelen te verzaken kunnen we in de Russische kwestie ook spreken van een minderheid die iets heeft met die fantastische verzorgingsproducten, ware het niet dat deze groep het in Rusland niet zo gemakkelijk heeft. Ander doel dan maar. Moeders! Want Russische moeders, dat zijn de echte helden. Streng doch rechtvaardig en een hart van goud. Snik. Geniet van wat uw kroost had kunnen zijn als u niet zo zachtaardig was geweest: