Brusselse geheimen en andere zaken die u vandaag niet mag missen [Club 925]

Hoewel het komkommernieuws al her en der de kop op steekt, is het nog een drukte van nieuwsbelang op de sociale media snelweg. Voor het geval u iets gemist heeft, vatten onze 925-clubleden & co. het voor u samen. Vandaag met o.a. de heer Boekestijn die bijna een geheim onthult, geheime boodschappen in logo's en mejuffrouw S. Meijs die op een miljoenenjacht vertoeft. 

Hoera, nooit meer powerpoints van 100 slides
Oorverdovend gejuich van paarse broeken e-commerce specialisten op de sociale media, want strategische visies en powerpoints van honderd slides zijn passé. Martijn van der Zee senior vice president e-commerce van KLM-AirFrance onthult trots op het KLM blog "I have a lack of strategic vision." Zijn insteek is nogal zachtjes "laat de klant centraal staan" maar het resultaat van zijn aanpak zonder ellenlange beleidstukken zou in de praktijk wel eens heel wat non-productieve arbeidstijd kunnen schelen, zeker leeswaardig.

Spectaculaire ontwikkelingen in Brussel
Okay, een tweetal berichtjes van de heer Boekestijn op Twitter waar wij ons nu al een tijdje het hoofd over breken. Hij weet 'iets', althans dat wil hij ons doen geloven, maar wil niet verklappen wát, maar over 20 jaar is hij wel genegen er over te vertellen. Vertel. Het. Dan. Niet. Nu! Of is dit een uitnodiging om vooral even de contacten met onze Brusselse kuchende regenjassen aan te halen? Awkward...

Verborgen boodschappen
Ha nog meer geheimen, dit keer de 'verborgen' boodschappen die u in logo's kunt vinden. Net als een grap die uitgelegd moet worden, is ook een logo dat toelichting behoeft nietechtlollig. Maar ach, amusant is het wel, vooral de enorm vergezochte link tussen het Coca-Cola logo en de Deense vlag [voeg hier uw conspiracy theory in].

En verder...
Viert zakenmevrouw Meis met BFF Danie Bles vakantie op een miljoenenjacht, bij deze wat vrolijke en lucratief gesponsorde kiekjes...

Ging Zaanse zakenmevrouw Kan op visite bij een Nederlands bedrijf waarvan 40% (!!) van de producten concurrentieongevoelig is ėn waar de directeur voor de verandering eens niet in een Volvo rijdt...

Staat onderneemster in esthetiek Chrissy Teigen kuis nakend op een cover....

En heeft mejuffrouw Swanepoel een nieuwe bikini. Gefeliciteerd!