Jaaroverzicht 2017: Dividendbelasting weg, rovend Oostblok-staatshoofd blij [15 t/m 11]

Niet dat er een oorzakelijk verband is, zo is het ook weer niet. Maar wat las u dit jaar, in countdown naar het einde van het jaar?

15. Schietpartij Thialf: dader is teleurgestelde zakenpartner van slachtoffer Bert Jonker

De eerste klapper van het jaar, naar aantallen lezers. Een schietpartij, toen het nog vroor. Bij het Thialf stadion wordt Bert Jonker getroffen maar gelukkig overleeft hij de aanslag. Maar wie heeft het gedaan

14. Sorry Mark Rutte, u verspreidt gruwelijk hard fake nieuws over die dividendbelasting

Over die dividendbelasting is het laatste woord nog niet gesproken: we zijn erover in gesprek met de politiek en de betreffende bedrijven. Kort en goed lijkt de stelling terecht dat dividendbelasting afschaffen inderdaad een minimaal voordeel oplevert voor de bedrijven en daarmee ook een héél klein beetje voor onze economie, maar het is maar de vraag of de prijs voor de samenleving niet te hoog is. Wordt vervolgd in 2018.

13. Zeven kastelen zonder torenhoge renovatiekosten

Een popluair artikel uit 2015. Waarom u er weer massaal op klikte? Goede vraag.

12. Oscillococcinum: eendenleverplacebo maakt miljardairsfamilie lachend rijk, genezen doet het niet

Op deze site gaan we regelmatig te keer tegen kwakzalvers, zoals natuurgenezers. De reden? Omdat zieke en daarmee kwetsbare mensen een verkeerde diagnose en medicatie wordt gegeven. Dat is dus ronduit gevaarlijk. Maar wie vult er zijn zakken eigenlijk mee?

11. President Oekraïne verhuist € 450.000.085,00 van Bijlmer naar Villa Maarheeze (was BVD)

Waarom moesten we zo nodig een verdrag sluiten met een corrupt land en daarmee vrijheid van kapitaal regelen? Zodat een boef van een president zijn centjes in onze hoofdstad kan verstoppen. Raar maar waar